تو بنویس برایم...
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

 

 

این پست را سکوت میکنم...

تو بنویس برایم...

از دلتنگی هایت...

درد هایت...

حرف هایت....

از هرچه دلت میگوید بنویس برایم 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت0:16---12 ارديبهشت 1392
سلااااااااام
مطالب وبت خیلی قشنگن واقعا دوسشون دارم
اگه دوست داشتی پیش منم بیا خوش حال میشم


دختران دریــــا
ساعت12:18---28 فروردين 1392
گاهی ...

دلت ؛

بهانـــه هایی میگیرد ...

که خودت انگشت به دهان میمـــانی ...!



دختران دریــــا
ساعت12:02---28 فروردين 1392
سلام آقا مهران
خوبی همراه قدیمی؟؟؟
هستی؟؟؟ دلمون واسه مطالبت تنگ شده بود ...
ما هستیم و منتظر حضور همیشه گرم شما هستیم ...
مرسی که بهمون سر زده بودی
امیدوارم هرجا هستی شاد باشی و سالم تندرست ...


zahra
ساعت15:22---19 بهمن 1391
سلام مهران جون
من اگه نویسنده می خوای من حاضرم
بهم خبر بده


reza
ساعت14:49---19 بهمن 1391
سلام داداش وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم بیای وبم و داستان واقعی خودمو بخونی

fatemeh
ساعت16:45---18 بهمن 1391
دَمــہ اونــے كــہ تَنهاست گَرم.......







نـَـہ اينكــہ نَتونِستــہ با كَسـے باشـــہ نـَــہ؛











بَلكــہ نَخواستـــہ با هَركَســے باشــہ







خوشحال میشم بهم سر بزنی

azderasti.loxblog.com


fatemeh
ساعت16:42---18 بهمن 1391
دَمــہ اونــے كــہ تَنهاست گَرم.......



نـَـہ اينكــہ نَتونِستــہ با كَسـے باشـــہ نـَــہ؛





بَلكــہ نَخواستـــہ با هَركَســے باشــہ



خوشحال میشم بهم سر بزنی
azderasti.loxblog.com


دختر کویر
ساعت21:57---16 بهمن 1391
مهم این نیست که در عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی
که به خدا داری شکست نخوری . . .


azi
ساعت12:58---16 بهمن 1391
دل اگر بستی محکم نبند...............مراقب باش گره کور نزنی.. چون او میرود وتو میمانی و یک گره کور....

online music
ساعت2:27---16 بهمن 1391
سلام مدیر عزیز خسته نباشی!!
دنبال آهنگ های جدید میگردی؟
سخته آهنگ های جدید رو از چند جا دانلود کنی.موزیک آنلاین دانلود این کارو راحت کرده.
جدید ترین موزیک ها و موزیک ویدیو های ایرانی و خارجی در موزیک آنلاین.
موزیک آنلاین با کادری مجرب در خدمت شماست
به ما سر بزنید.
http://onlinemusic.loxblog.com
تبادل لینک هم خواستی کنی بگو بهم


trooska
ساعت9:39---14 بهمن 1391
سلام وبلاگتون قشنگه مطالب جالبی دارین

laiha
ساعت17:03---13 بهمن 1391
س. منم خیلی سعی کردم لینکت کنم اما نشد. ببخشید اما ایراد از من نیست!! ممنون که اومدی بازم به من سر بزن . همیشه در بهترین زاویه قلبم خواهی ماند آنجا که فقط جاودانه ها می مانند.


نیلوفر
ساعت12:46---13 بهمن 1391
خواایش عسیسم!!!!!!!!!!!باییییییییی

نیلوفر
ساعت0:11---13 بهمن 1391
سیلااااااااااااااااااااام داداش مهراااان جوونمم!!!!
وب خوشملی داری داداشی!!!!!!!!!
حتما حتما به منم سربزن عسیسسسسسسسسسسم!!!!!!
منتظرمااااااا!!!!!!!
باییییییییییییی داداشی جوونمممم


مهتاب
ساعت0:43---12 بهمن 1391
سلام عزیزم
مرسی سرزدی
لینک شدی


ماز
ساعت11:47---11 بهمن 1391
سلام آپت عالی بود ببخشید که دیر اومدم.
الان آپم زود بیا سر بزن.
ببین من نظر دادم تو هم یادت نره.
بای


هستی
ساعت2:14---10 بهمن 1391
دیگر بوى آدمیزاد نمیدهیم!
گرگها هم براى خوردنمان ناز میکنند..


meonie
ساعت21:52---9 بهمن 1391
سلام. فکر کنم اشتباهی شده! چون من تا حالا به وبتون نیومده بودم! ولی ممنون که به وبلاگم سر زدین و نظر گذاشتین که باعث شد وبلاگ قشنگتونو ببینم.
مطلباتون وافعا عالی یه! سعی کردم لینکتون کنم ولی بلاگفا طبق معمول مشکل داره.
اگه درسا اجازه داد حتما بهتون سر میزنم.
بازم ممنون و فعلا خداحافظ!!!


مبین وسلاله
ساعت18:53---9 بهمن 1391
سلام عزیزم وب خیلی زیبایی داشتی.
ممنونیم ازت که اومدی به ماسر زدی. بازم به مادوقلوهای افسانه ای سربزن
تا دیدار بعد بای بای


behrooooz
ساعت6:50---9 بهمن 1391
با تشكر از وبلاگ بسار زيباتون

خيلي خوشحال ميشم كه با هم تبادل لينك داشته باشيم

از وبلاگ ما هم ديدن فرماييد


samane
ساعت22:01---6 بهمن 1391
slam
mer30 ke behem sar zadi webet harf nadare dada


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت0:41---6 بهمن 1391


"ما زخمی ترین ساقه این جنگل خشکیم"


تیغ و تبری نیست که ما را نشناسد


ریحان
ساعت16:35---2 بهمن 1391
ای کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستانم را محکم تر بگیری نه اینکه شانه بالا بیاندازی و بگویی"هر جور راحتی"

ریحان
ساعت16:33---2 بهمن 1391
هی فلانی!
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم...
هرجا که دلت میخواهد برو...
فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد،
آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت،
باز هم آرام نگیری...
و اما من...
بر نمیگردم که هیچ!
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی، با خاطراتم قدم بزنی!


ریحان
ساعت16:27---2 بهمن 1391
عشق

امیری به شاهزاده گفت:من عاشق توام.شاهزاده گفت:زیباتر از من خواهرم است که در پشت سر تو ایستاده است.امیر برگشت و دید هیچکس نیست .شاهزاده گفت:عاشق نیستی !!!!عاشق به غیر نظر نمی کند


leyli.net7
ساعت11:06---1 بهمن 1391
silam webe shomam ghashange alal khosos ahangesh

لیلی
ساعت9:34---1 بهمن 1391
وقتی دست فشردیم و قول دادیم
فقط دست تو مردانه بود و قول من


شبنم/// ♡ رويـــــــــاي محــــــــال ♡///
ساعت1:48---1 بهمن 1391
سلام مهران جان داداش وبلاگت عاااااااااااااااالی بود موفق باشی ممنون که سر زدی

امیرحسین
ساعت16:40---30 دی 1391
سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت / غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند


دختران دریـــا
ساعت22:00---29 دی 1391
من چشمهایـــم را بستم و تو قایــم شدی ..
من هنـــوز روزها را می شــمارم!..
و تـــو پیدا نمیشوی !..
یا من بازی را بلــد نیستم !
یا تو جر زدی !



دختران دریـــا
ساعت22:00---29 دی 1391
من چشمهایـــم را بستم و تو قایــم شدی ..
من هنـــوز روزها را می شــمارم!..
و تـــو پیدا نمیشوی !..
یا من بازی را بلــد نیستم !
یا تو جر زدی !



دختران دریـــا
ساعت21:37---29 دی 1391
کارم از یکی بود و یکی نبــود گذشت،
من در اوج قصـــه گـــم شده ام ….!



sia
ساعت15:35---29 دی 1391


این سیگاری که می کشم ;

همان فریادهایی است که نمی توانم بزنم !

همان دلتنگی هایی است که روز به روز پیرم میکند ...

همان خاطراتی است که نه تکرار می شود نه فراموش ,

همان تنهایی است که کسی پرش نمی کند ... !!!
آپم


maryam
ساعت12:58---29 دی 1391
و باز هم سکوت میکنم...........

سکوت میکنم
سکوتی آگاهانه
سالهاست با سکوتِ تمام در حالِ صحبتم
باز هم سکوت میکنم


sogand
ساعت12:45---29 دی 1391
خدا جون منو ببخش بخاطر همه وقتایی که بودی و من ندیدم.ببخش که فقط وقتی محتاجم یادت میفتم.
میشه اینبارم دعامو بشنوی و کمکم کنییییییییییی؟


رامین
ساعت1:05---29 دی 1391
آدمایی که ساکت سوار تاکسی میشن


تا مقصد از پنجره بیرون رو نگاه میکنن،


آخرشم ،


بدون ِ هیچ حرفی


کرایه رو میدن و میرن


آدمای خسته‌ایَن،


سر به سرشون نذارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
29 / 10 / 1391برچسب:, 1 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§